De 10 beste restaurants in Limburg




Een gezellige avond op restaurant in het bijzijn van familie of vrienden, lekker eten en een uitstekende wijn is iets waar we allemaal wel van houden. Vermits ik in de wijnhandel zit vragen mensen mij al eens waar ze nu het best zo een leuke avond op restaurant kunnen hebben. Vandaar dat ik een lijst heb samengesteld van 10 restaurants waarvan ik vind dat ze echt top zijn!

In de volgende restaurants gaan de mensen samen met jullie op ontdekkingsreis om jullie prachtige bereidingen, smaken, geuren en kleuren te laten beleven. In combinatie met mijn "Boutique Wines", die in elk van de volgende restaurants ook verkrijgbaar zijn, creëren zij voor jullie de mooiste gerechten en zijn zij jullie gids op deze culinaire reis. 

6 Zinnen:

6 Zinnen
Luikersteenweg 6
3500 Hasselt



JER:

JER
Persoonstraat 16
3500 Hasselt



Vous-le-Vous:

Vous-le-Vous
Wimmertingenstraat 76
3501 Wimmertingen




Gusto:

Gusto
Europalaan 38
3600 Genk
meer info



Nivo:

Nivo
Stationsstraat 2
3600 Genk
meer info



De Kristalijn:

De Kristalijn
Wiemesmeerstraat 105
3600 Genk
meer info



Lucie & Jimmy:

Lucie & Jimmy
Stationslaan 6
3700 Tongeren



La Cuchara:

La Cuchara
Lepelstraat 3
3920 Lommel



Fleurie:

Fleurie
Baan naar Bree 27
3990 Peer



Vivendum:

Vivendum
Vissersstraat 2
3650 Dilsen-Stokkem




Meest recente posts

blog

In de kijker

contact

Meer weten over onze wijnen en events?

Aarzel niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!

Contacteer ons